fredag 31. januar 2014

Good morning!

Når jeg har fått i meg kaffen min, så er igrunn tidlige lørdagsmorgener hekt ok!

Pære i hver sin skål og Baby Einstein på Youtube

 Søt-rare grimaser til kamera

Og verdens søteste blikk!

Vi har fått "nytt" soverom, og jeg er bare sååå fornøyd! Så hvis det blir ordentlig lyst i dag får jeg kanskje tatt noen bilder og vise fram :) Kanskje jeg til og med får tatt noen fine bilder av gutterommet. (Synes det er skikkelig vanskelig med interiørbilder, enten så er det fordi jeg er skikkelig dårlig til å ta bilder, eller så er det fordi det ikke ser ut som i et et interiørblad her hjemme! Kanskje mest det siste egentlig…)
Noen gode tips til å ta fine bilder av interiør?

Ellers blir det trening og snømåking på meg idag, men først litt frokost :)

God lørdagsmorgen og god helg!

- Maria

2 kommentarer:

  1. Så flott å lese bloggen deres!!
    Vil følge dere videre :)
    Hilsen
    Lidia

    SvarSlett
  2. Guttene e så søte! D va kjekt å se dåkker sist helg :D Koselig overraskelse!

    SvarSlett