fredag 3. januar 2014

Ready for 2014

Enda ett nytt år og blanke ark! Jeg liker følelsen av å "starte på nytt". 2013 var et bra år det. Med lite blogging. Stort sett bare noen oppdateringer og Calebs utvikling. Han begynte å sove gjennom hele natta! Ellers var grunnen til de sjeldne oppdateringene at det dagene var temmelig hektisk. Jeg bar rundt på Caleb dag ut og dag inn for at han skulle være sånn nogenlunde fornøyd. Vi var i Legoland i juli, den dagen Caleb fylte ett år. Han ble mer og mer gutt, og mindre og mindre baby. Nå er han den skjønneste godeste gutten jeg noen gang har hatt! Max ble tre år i desember, og å ha en toåring kontra en på tre er utrolig stor forskjell. Plutselig han han sitte i evigheter å leke med ting for seg selv. Han har blitt så selvstendig og flink til så mye! Slutta med smokk (og nå er han på dag 4 av bleiesluttprosjektet x2 etter et misslykket forsøk som strekte seg ut over hele sommeren i fjor). Sommeren var btw uforglemmelig. Sol og varme i bøtter og spann! Håper på gjenntakelse av den i år.

Det jeg gleder meg mest til i 2014 er å se guttene utvikle seg å bli større. Dette er en fantastik tid å være hjemmeværende mamma på. De gjør noe nytt og morsomt hver dag.

Jeg har også noen tanker og ting jeg vil oppnå i 2014. Sånn som å spise mindre søtsaker, bli flinkere med kontorjobben, få bedre system på ting i hjemmet og å være mer tilstede her og nå.



Nå er det på tide å komme seg ut på tur før ungene river ned huset :)

- Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar