torsdag 9. januar 2014

Strikkedilla

...når nye høyder. Siden i høst har jeg ikke bare gjort meg ferdig med et prosjekt som staret på da for over to år siden, men jeg har også strikket hele TRE plagg til uten å bli lei! I dag da jeg skjønte at jeg hadde glemt kopipapiret i bilen til mannen som nå har bilen på trening, øynet jeg muligheten til å begynne på et nytt strikkeplagg istedet for å gjøre kontorarbeid. Ganke amazing siden jeg alltid går lei midt i det første prosjektet. Så forutenom er hals som jeg har strikket ferdig har jeg strikket to luer og en knebukse (ikke de helt store prosjektene, men så har jeg ikke akkurat skills faget heller da.)


Begge gutta har nesten like gule luer med mønster fra den store guttestrikkeboka. Digger dem faktisk.


Dette som akkurat er påbegynt skal bli en hals. Her har jeg ingen møster, men jeg har sett ett bilde av noe lignende som jeg hermer etter -to rette, to vrange.... Elsker den fargen. Og ellers at det er tykke pinner og tykt garn :) Ha en fin kveld med eller uten strikketøy!

- Maria

3 kommentarer:

  1. Imponerende av en svært så aktiv guttemamma! Jeg holder faktisk også på å gjøre meg ferdig med et prosjekt som startet da jeg var gravid. :)
    På tide å gjøre vesten til lillegutt ferdig, før han vokser ut av den. :)

    SvarSlett
  2. Takk for det ;) Kjenner til det med å prøve å strikke ferdig klær før de er for små! Hvis du ikke rekker det vil jeg anbefale å få en baby til som kan bruke det ;) Neida... Joda..

    SvarSlett
  3. Hei! Vi ser at dere har vist interesse for Wow Cup på Instagram. Bloggen deres ser veldig fin ut og har helt riktig profil til vårt produkt. Ta gjerne kontakt, så ser vi på mulighetene for et samarbeid.
    Mvh
    Karl Erik Olsen, Markedssjef Brandr Gruppen AS, keo@brandrgruppen.no
    Tel: 46170770

    SvarSlett