tirsdag 21. januar 2014

Hæppi day og middagstips

Jeg bare elsker sånne dager som idag!

I går kveld var jeg så trøtt at jeg helt seriøst ikke trodde jeg skulle klare å gå opp trappa da jeg skulle legge meg. Dessuten hadde klokka passert leggetid for lengst. Da blir neste dag ofte litt kjip. Men da jeg våknet i dag morges var jeg helt uthvilt. Elsker den følelsen! Dessuten fikk jeg drikke proteinkaffen min i fred før lillebror våknet. Og ikke nok med det, men da jeg vekte han til frokost litt etterpå var han bare strålende blid og fornøyd han også. Begge gutta lekte så fint sammen, ingen alvorlig søskenmisshandlig fant sted. Jeg fikk satt på en klesvak, rydda og støvsugd rundt om før vi dro på trening. Av en eller annen grunn kjenner jeg en dyp og inderlig lykke av å da det litt ryddig rundt meg ;p

Som om ikke det var nok, så var treninga skikkelig lystbetont og morsom, juhu! Knebøy, bulgarske utfall, hip thrust, ketbell swings og biceps curl i skjønn forening :)

Over til middag: her om dagen skulle jeg på kveldsvakt, og en halv time før jeg skulle dra skulle jeg forte meg veldig med å lage og helst spise middag. Vi ente opp med noe veeldig enklt og godt. tror nesten det må bli fast innslag på ukemenyen (som jeg ikke har kommet i gang med igjen etter jul…)


- Kyllingfilet stekt med bbq saus
- Salat med grønnsakene jeg fant i kjøleskapet
- Pitabrød
- Litt dressing på toppen

Sim salabim, lunsj, middag eller kvelds på et øyeblikk. Jeg ente med å spise en porsjon hjemme og ta porsjon nr to med på jobben ;)

- Maria


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar