onsdag 23. februar 2011

Skateboarding

Når minus gradene går under 15 og luftfuktigheten er på mer enn middels, da savner jeg sommeren og skateboarding :) Jeg var en ivrig liten tass på brettet fra jeg var ca 7 år og til jeg gikk fra vettet i slutten av tenårene... Vettet fikk jeg heldigvis brått igjen, brettet derimot fikk jeg igjen litt seinere. Min elskede kone kjøpte brett til meg på 30 års dagen. Takk Maria. Så da var det bare å svinge seg i gammle "kunster".


Det er ikke hver landing som blir like bra da...


Uannsett så er det rart hvor mye gøy man kan ha det selv om man snart er 32 år. Maria fikk brett til 21 års dagen sin... er ikke brukt så veldig mye ettersom hun var gravid da. Risikosport!

Sjekk skate klipp på http://youtube.com/houseofmarkussen. Jeg kan ikke måle meg med dagens kids i Sandefjord som er helsprø. Se Tommy ta kickflipp ut i bowlen på youtubekanalen vår http://www.youtube.com/user/HouseofMarkussen?feature=mhum#p/c/0C37CFD5E2B6B3BA/0/ii6ujK7EdxI.

Jørn

2 kommentarer:

  1. Yes! Skater igjen!

    SvarSlett
  2. Hei Jørn!

    Utrolig hyggelig å se at alt går bra med deg, og dine lille familie :)

    Hilsen Kristine

    SvarSlett