søndag 20. februar 2011

Jeg har blitt rik!

Etter noen hektiske år med mye jobbing, skolegang og videreutdanning har jeg endelig oppnådd det som jeg innerst inne alltid har lengtet etter. Jeg har blitt mamma til verdens vakreste lille babygutt. Jeg hadde vel igrunn ikke behøvd å jobbe livet av meg dag og natt for å bli det, men sånn er det med likestillig vet dere...



Jeg kommer ikke til å gå tilbake i jobb når permisjonstiden er over. Det som er mye mer verdt enn pengene jeg får av å jobbe, er all den tiden jeg får tilbringe i mitt eget hjem med min lille familie. Som så mange har sagt før meg, "denne tiden får man aldri igjen". Jeg vil hverfall gjøre hva jeg kan for å nyte denne fantastiske tilværelsen. Vi velger å slakke litt på kravene når det gjelder hva vi bruker penger på for å få muligheten til å bruke sin tid å energi på å være mamma og husmor. Et valg jeg er lykkelig over å ha tatt. Når månedslønnen tar slutt skal jeg glede meg over den store rikdommen jeg har! Verdens rikeste føler jeg meg nemmlig som :)


- Maria

4 kommentarer:

  1. first comment! :)
    flott innlegg forresten :D

    SvarSlett
  2. Ah, herlig innlegg! :) Det er virkelig å sette pris på dem han har.

    Jeg vil jobbe igjen, men håper da å kunne holde meg hjemme så langt det er mulig ! :)

    SvarSlett