søndag 13. november 2011

Pappas dag idag!

Gratulerer med farsdagen pappa'n min!

Har du husket å sette litt ekstra pris på pappa'n din idag? Idag er det farsdag. Det er fint å huske på de man er så glad i og vise de litt ekstra oppmerksomhet. Max er veldig glad i pappa'n sin. Det er ikke vanskelig å se. Han uttrykker sin kjærlighet på en måte bare snart-1-åringer kan. Men de vakreste smil og herligste blikk. Han kommuniserer på en sånn fin måte nå, selv om han ikke kan snakke.

Kake måtte jo huset pappa ha. Den ble imidlertid bakt av meg, ikke Max. Delvis et lite forsøk til Max sin bursdag om knappe tre uker. Da har jeg lyst til å lage en kake som er litt sunn slik at Bursdagsbarnet også kan få et realt stykke :) (men jeg later som jeg har lagt min sjel i den perfekte farsdagskaken altså ;))

Pappa'n erklerte at dette var den beste sjokoladekaken han hadde smakt i hele sitt liv, og at det var sant! Og den ble jo veldig god om jeg må si det selv, oppskrift kommer en av dagene :)


Jørn, du er den perfekte pappa'n! Max er heldig som har deg. Og jeg er heldig som er din kone :)

4 kommentarer:

  1. Så koselig! Du er flink, Maria. Fikk lyst til og prøve ut den kakeoppskriften selv, siden den høres så god ut!

    -Rebecca

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Rebecca :) Ja det burde du :) Eller komme på besøk så du kan få ;)

    SvarSlett
  3. Mmm. Den så sykt god ut, Maria! Jørn, du er en bra mann og en god far (virker det som) - glad for å kjenne dere begge!

    SvarSlett
  4. Å så fint sagt av deg, Synne! Veldig glad for å kjenne deg også :)

    SvarSlett