onsdag 9. november 2011

Max 11 mnd

Ja nå skulle man jo nesten tro at jeg hadde glemt at babyen vår har fyllt 11 mnd, men det har jeg altså ikke. Derimot har jeg glemt å oppdatere om det på bloggen :)

3. nov var han 11 mnd. Jeg er ikke sikker på hvordan dagen ble feiret, men dagen etterpå var vi hvertfall i badeland i Skien, noe Max elsker. Han går jo på babysvømming hvor det er jeg som er sammen med han, så det blir eksrta gøy for pappa'n å se hvor trygg han er i vannet og hvor mye han koser seg :)

Nytt av måneden:
Max har bakt brød for første gang. Hvertfall holdt en brøddeig mellom henda. Og deretter spist den. Han elsker å ha grisete hender. Sitter å klemmer på deigen og nyter lyden som blir da.

Max har som alltid hjulpet med å pakke ut av handleposene. Denne gangen fikk han posen med frukt og grønt. Han fikk øye på bananene og fortet seg å smake. Siden han ikke kan skrelle banan selv og sikker regnet med at jeg hadde tatt den fra han hvis han hadde "spurt" meg spiste han med skallet på mens han rynket på nesen. Ganske søt igrunn :)

Dessuten har han blitt passet på av snilleste tante Rakel mens foreldrene var i bryllup. Jeg tror aldri jeg har vært så lenge borte fra han på dagtid, så jeg savnet han stort. Men han hadde det superkult med tante! Ellers blir han passet av tante Stine, som også er en supertante. Max stråler hver gang han får øye på henne :)

Max har dessuten endelig begynt å peke. Det er bare noe så utrolig søtt over babyer som peker!

-Maria

1 kommentar:

  1. Wow, han er snart ett år! Husker en av de første gangene da dere kom til spiren så var han bare et lite knøtt:) Søt han er som prøver seg fram med matvarer, hihi.

    SvarSlett