fredag 14. oktober 2011

Max's første skritt

Og jeg er så stolt som jeg aldri før har vært! 10 mnd og 10 dager er han idag. Fire små, små skritt. Veldig vaklende! Før han deiser på rompa og krabber vidre mot målet som er bokhylla. Han er i skikkelig rote-modus idag, river ned og kaser alt kan kommer over bortover gulvet. Det passer dårlig i og med at jeg hadde tenkt å rydde og vaske for helgen.


Dette bildet er noen dager gammelt. Det var nok denne dagen det gikk opp for han det det finnes flere måter å komme seg fram her i verden enn å krabbe, dermed begynte han å gå langsmed ting. Han har øvd seg i noen dager på å gå også, men balansen har vært for dårlig. Så rart hvordan de plutselig mestrer mer og mer! Lurer på om de blir like stolte som mamman?!

6 kommentarer:

  1. WOW! Så tidlig? Han er flink altså, som klarer å ta skritt allerede. Føler meg skikkelig stolt selv! Selv om jeg ikke er moren da;D Flinke Max! Gratulerer med gåing:) Stas.

    SvarSlett
  2. Skjønner at du er stolt ja! Veldig gøy med de første skrittene! Tror vi har ei forsiktig jente her i huset. :) God helg!

    SvarSlett
  3. Kult! Flinke, Max, altså. Og han begynte å gå langs bordet for bare noen dager siden?! Da var han raskt ute med å begynne å gå:D

    SvarSlett
  4. Så stilig.. Eva-Lotta tok et skritt her en dag hun og. Og så går hun veldig fint med vogna her hjemme og langs bordkanter ol. Så det kommer nok noen skritt til etterhvert her og.. Nå blir det fart i huset, Maria. Hehe.. Lille gutten er plutselig ikke så liten ennå. Regner med at du er megastolt ja..

    SvarSlett
  5. KUlt! Så kjekt:) EG og bjunte å gå når eg va 10 måneder btw:P Han e så søde<3 Keep up the good work!

    SvarSlett
  6. Takk for alle kommentarene deres, det er såå koselig at dere skriver her altså! Max er en liten tøffing, kunne med fordel vært litt mer forsiktig, hehe :)

    SvarSlett