mandag 26. september 2011

Max ordner opp!

Jeg har tydeligvis ikke greid å lære LilleVenn forskjellen på å rydde og å rote. Han er en skikkelig rotekopp! Hvor han enn befinner seg. Ser han noe som ikke allerede ligger på gulvet hiver han seg rundt, får tak i det det gjelder og slenger det bortover gulvet. Det hadde vært serdeles mye mer praktisk om det hadde vært rydding som var hans medfødte evne. Tenk dere det -hver gang babyen ser noe som ligger på gulvet, tar han det opp og legger det tilbake på plass. Ehehe...

 Jess, kaserolleskap! Jeg tror Max elsker lyden av kjeler som treffer flisgulvet.


Den hvite løper av matpapir...

Rotingen til tross. (Og en del andre ting) Jeg elsker den lille rakkeren min over alt i hele verden!

5 kommentarer:

  1. Se her ja! En hvit løper må man jo ha i stua! :)
    Han blir nok en skikkelig arbeidskar! Trenger noe å gjøre han. Og gir mamman sin noe å gjøre.
    Takk for en koselig helg!

    SvarSlett
  2. Haha, den lille luringen:D Ser ut som om du ikke har så god tid til å kjede deg i alle fall!

    SvarSlett
  3. Sabine:
    Takk det samme, vi hadde det veldig fint:)
    Får satse på at Max bare varmer opp til arbeidslivet...

    Synne:
    Stemmer! Jeg oppdaget også at jeg ikke hadde så mye dautid :)

    SvarSlett
  4. Ja tenk om det a, men hvis de små hadde ryddet hele tiden, så hadde det sikkert vært litt vanskelig å finne ting etterhvert, for det hadde vel sikkert ikke blitt lagt på rette plassen hele tiden? Lyden av kjeler mot flisgulv ja, han er en tøffing som liker det da. For Oscar tror jeg hadde blitt skremt av den lyden, haha! Likte godt den hvite løperen altså, en skikkelig morroklump du har!

    SvarSlett
  5. Caroline:
    Det er sant, det er jo igrunn lettere å finne ting når det bare ligger i en hau på gulvet :) Max liker egentlig sikkert ikke den lyden altså, han bare tror han liker det ;) Håper han finner noen litt roligere hobbyer etter hvert :)

    SvarSlett