torsdag 22. september 2011

Enkel kveldskos for 1

Home alone, sovende baby, sulten mamma som enda ikke har fått i seg mat etter treningen. Men jeg vil ikke ha noe hva-som-helst, jeg vil ha noe godt! Hva gjør jeg? Dette:
1stor rød og fin tomat skjæres i båter og puttes i en skål sammen med en sjenerøs dæsj balsamicoeddik, en beskjeden dæsj olivenolje, og akkurat så mye oliven og fetaost jeg vil ha. Blandes sammen.




Jeg skal spise det sammen med litt grønn salat, pasta og kylling fra gårsdagens middag. Og kjenne freden senke seg etter en dag med springing etter en meget sporty baby!

-Maria


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Mm:D Kveldskos er alltid herlig!

    SvarSlett
  2. Det der så godt ut! Selv om jeg ikke liker oliven, desverre. Det er bra å kose seg litt ekstra på kveldene når man er alene, ihvertfall når det er noe så sunt!

    SvarSlett
  3. Mhm! Caroline - jeg likte heller ikke oliven helt til jeg begynte å elske det! Nå kunne jeg ikke levd uten :)

    SvarSlett