fredag 30. mars 2012

Helt normalt?

Jeg undrer meg... Er det en sånn typisk gravidgreie å våkne kl halv fem in the morning og være så sulten at man bare MÅ stå opp og spise taco fra dagen før etterfulgt av kakao og sjokkis fra påskeegget (jeg var så heldig å få av svigermor:))
Eller er det fordi jeg fikk trent så bra i går kveld at kroppen skriker etter litt ekstra næring? Eller er det fordi det er nesten morgen og tid for frokost..? Jeg velger en av de to siste.




Og med det samme jeg er våken, må jeg bare si at det var utrolig deilig å innta frokosten i fred og fordragelighet. Det kan man nemmligvis ikke med en 1-åring i hus. Så jeg blir bare oppe jeg, for å nyte stillheten :)
God helg folkens!

- Maria

1 kommentar:

  1. Nå er det lenge siden jeg har vært her på bloggen din, og det var mange koselige innlegg siden sist!
    Det med å våkne tidlig og være sulten husker jeg godt fra graviditetene. :) Kroppen trenger jo mer næring, så det er sikkert ikke så rart.
    Lykke til videre med baby i magen! Gleder meg til å se Max som storebror og se lillegutt! Klem

    SvarSlett