søndag 18. mars 2012

Familieforøkelse i House of Markussen

Ja nå tror du kanskje at vi endelig har innsett at vi trenger en hund. Eller en myk liten pusekatt. Men det har vi innsett at vi ikke trenger. I juli ventes nemmlig familiens medlem nr. 4, og den lille krabaten kommer nok til å være mykt og deilig å kose med som babyer flest. For det er en helt ekte baby på vei. Vi skal bli tobarnsforeldre og Max skal bli storebror! Jeg har egentlig bare såvidt begynt å venne meg til tanken, og når jeg skriver det høres det nesten uvirkelig ut! Mamma til to? Max storebror? Han som fremdeles er lille babyen min :)

Det har vært en litt vanskelig start på graviditeten, og jeg har liksom ikke hatt noe trang til å dele det med så mange, men nå innser jeg at det ikke er noe å holde hemmelig heller. Magen er dessuten ganske avslørende :)

Idag er jeg 22 uker på vei med termin 25. juli. Jeg har hele tiden trodd det var en jente på vei, men ultralydlegen syntes det kunne minne litt om en gutt -uten at han turte å si noe sikkert. Den sparker hvertfall godt til alle døgnets tider. Formen er god, og på tirsdag venter den første jordmortimen.

Dette kan bli tidenes mest spennende sommer!

Et lite glimt fra søndagsturen vår idag. Blir ikke nødvendigvis så mye mosjon for de voksne, men vi har det desto mer gøy :) Max storkoser seg ute. Hvertfall når han får ligge i en grøft og bade i gjørme. Blir nok en alle tider storebror han der :)

8 kommentarer:

  1. Hjertelig tilykke!!Så stas! Den babyen er heldig, som kommer til dere :)

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Så spennende.. Han blir nok en god storebror skal du se.. Og det å ha to unger venner en seg fort til. Lykke til. Nå er du allerede over halvveis.. Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer her på bloggen også Maria - dere blir, og er noen skjønne foreldre. Lykke til videre :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Eg har hatt mine første tre nokså tett... og de har lekt så fint i sammen. Det e travle år, men også utrolig givande. Dere er rike! :)

    SvarSlett
  5. Så koselig :) Gratulerer!

    -Rebecca

    SvarSlett
  6. Det er så koselig at dere skal bli tobarnsforeldre! Selv om det kan bli hektisk i starten kommer de to barna til å ha SÅ mye glede av hverandre. Gleder oss til juli!

    SvarSlett
  7. Tusen takk for gratulasjonene deres! :)

    SvarSlett