søndag 13. mars 2011

Den beste frisøren.

I dag har jeg vært så heldig å få ny sveis :) Frisøren er den beste, min Maria. Jeg har hatt mange rare frisyrer. Fra helt skinn til rastadreadlocks.. Noen frisyrer er det lettere å gå igjennom livet med enn andre. De aller fleste frisører klarer ikke å få det til akkurat som jeg vil, også koster de penger og. Maria likte ikke å klippe meg i begynnelsen, men tok oppgaven etter et par "værsåsnill :)" ca. 3 år siden. Jeg synes hun har vokst med oppgaven og det er bare hun som får det til perfekt.


Det veldig fint å ha en kreativ hustru som kan hjelpe meg med det meste. Familielivet er fullkoment skapt fra Gud sin side, vår oppgave er å fylle vår plass som mann og kvinne. Jeg føler meg heldig og prøver å være takknemelig. 300 kr spart igjen.

Jørn

2 kommentarer:

  1. Så fin du vart på håre Jørn:=)

    SvarSlett
  2. Hei broder, når din kjære Maria er så flink å klippe deg
    Synes jeg du bør gi henne dobbel pris for jobben :-D

    SvarSlett