onsdag 9. mars 2011

Babysvømming ER gøy!

Jeg har en trøtt liten tass som har vært i svømmehallen for andre gang idag. Første gangen var han meget skeptisk til alt vannet, og gikk fort lei. I dag derimot, var det mye gøyere! Flyte på mage var det beste, og spruting i ansiktet var ikke no big deal. Flinke lille babyen min. Neste gang skal vi dykke! Så håper vi på at babygutten liker det bedre enn mamma'n sin som ikke kan fordra å få vann i ansiket!

Synes det er koselig å ha noen aktiviteter å gjøre sammen med babyen. Viktig å ta vare på all den tiden man kan få ha sammen. Hvis Max skal bli en flink liten gutt som hjelper mamman sin når hun spør, så må jeg også bli med han på det som han synes er gøy. Kanskje stranda blir en favoritt hos han om et par år?


Det har ikke blitt så mye sprelling på gulvet idag som vanlig, svømming tar på kreftene gitt! Men ellers går hender og føtter alle veiene i forsøk på å angripe de uskkyldige små leke som henger der. Søte gode babyen min <3

2 kommentarer:

  1. flink;)
    gleder meg til å se dere igjenn nå snart<3

    SvarSlett