fredag 21. februar 2014

Indianer og etterlysning av vinner

Nå i disse karnevalstider. Tenkte jeg at dete kunne vært gøy for disse små å kle seg ut litt. Det viser seg at elstemann har særdeles liten interesse på dette området, og lillebror kunne vel ikke brydd seg mindre han heller. Uansett så kjøpte jeg en indianerhodepynt og ansiktmalig, siden jeg synes at indianere er mye søtere enn superhelter. Dessuten mye billigere. Etter en halv time med overtalelser for å få lage indianerstriper i ansiktet og ytterlige bestikkelser i form av sjokolade fikk jeg puttet på han fjær også. Så fikk jeg knipset et lite knippe med bilder før har var ferdig og veeeeldig forsynt og dro av seg fjær og vasket seg i fjeset.


Jeg synes han ble verdens skjønneste indianergutt. Helt objektivt sett selvfølgelig. Strikkegenseren passe bra til outfiten. En brun bukse og makasiner har jo også vært nusselig da. Vips, karneval for under 50-lappen :)

Noen andre som har barn som nekter å kle seg ut?

PS.
Siden jeg ikke har fått noen tilbakemeldig fra hun som vant Wow koppen trekker jeg en ny vinner hvis jeg ikke får noe svar innen søndag --->Vinnerinnlegget

God helg!

- Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar