torsdag 13. februar 2014

Gutterom

Sånn kan det gå når jeg skal ta bilder. Disse er det en stund siden jeg tok, nå har det tykke laget med snø som lå over takvinduet smeltet, så det hadde vel vært på sin plass med noen nye bilder med ordentlig lys nå. MEN det er ikke bare bare å rydde rommet til de to viltre gutta, for så å tro at jeg skal få ta bilder av det?! Nei, ingenting er bedre enn å rote et nyryddet rom, spør du dem (tror jeg).

 Alle gutter trenger en bilhylle. Hverfall han her.

 Det er lett å bli distrahert under fotgraferingen… Meg altså.

 Lykke på jord er å turne i en nyoppredd seng!

 Halla mamma!

Sukk. Bilbaneteppet. Elsker det. Selv om dette er mye kulere. Og dyrere.

 Natta Fantorangen!

Jadda. Tenker vi prøver lykken igjen en annen gang… Søte linselus i det minste!

Så… Hvordan tar hjemmeværende mødre bilder av andre ting en barn? De er jo absolutt over alt, alltid! Hvertfall foran kamera alltid… :)

PS. I morgen trekkes vinneren av giveawayen, hiv deg på da vel!

- Maria

2 kommentarer:

  1. Fant bloggen din fra kommentaren hos Mammadamen i dag, og må si jeg kjente meg igjen i dette :) Med en som alltid skal hoppe rundt foran, i, under motivet, en som alltid vil knipses bilde av og en siste en som helst bare vil undersøke det fine kameraet... Ikke enkelt :) Fin uke ønskes din vei!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig at du titter inom her da! Godt å høre at det ikke er bare her i huset det kan være litt utfordring med fotografering ;)

      Slett