søndag 13. oktober 2013

Situasjonen:

Jeg er ikke spesielt glad i å gjøre ting bare halvveis. Heller ikke blogging. Derfor har jeg heller valgt å ikke gjøre det i det hele tatt. Problemet er bare det at jeg har egentlig veldig lyst! Derfor går jeg imot min egen mening her, og slår til med et lite innlegg. Så kan jeg jo håpe at det ikke blir så mange måneder til neste gang. Men jeg kan ikke love noe.

Livet er generelt ganke travelt. Jeg er visst den viktigste personen i livet til to små barn. Det merkes! Hadde ikke akkurat forestilt med at det å ta en 15 minutters dusj i fred og ro skulle føles som en hel sommerferie liksom. Sånn er det. Da vil jeg si at når man kan ta en vanligvis tre ukers lang ferie på 15 min, så begynner du å bli effektiv!

Siden bilder sier mer enn 1000 ord og ale det der, så slenger jeg med noen fra årets vakre høst <3



...Hadde bare ting i denne teknologiske verden virket så skulle jeg hvertfall gjort det! Bedre lykke neste gang...

- Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar