søndag 13. oktober 2013

Bilder!

 Tankefull

 Årets julekort? Enda godt jeg startet tidlig, må visst øve meg litt mer på det her...

 Ut på tur, aldri sur! Ungne elsker å springe løs i skogen rett og slett. De løper langt og fort. Den minste gjør nøyaktig det sammen som den største.

 "Mamma se, ta bilde!!" Max ville gjerne forevige noen eikenøtter

 Ellers ser dagen våre slik ut (not!) Litt av et blinkskudd, henslengt i safaen med hver sin bok. Men jeg prøver ganske ofte å lese for de. Vi pleier som regel å komme til side 2.

 Den deilige melkeflaska. Ingenting over, ingenting ved siden av. Dagens høydepunkt!
Hatt besøk av family. Vi har strikka masse!

Jeg ser deg nok mamma...

Familien på tur :)

Fargefin høst

Skatten min <3

Han her er også skatten min!

Jeg klarte det visst tilslutt, da ble det litt bilder også sånn på tampen av helgen. Ha en fin ny uke da!
- Maria

5 kommentarer:

  1. Nydelige gutter! Koselig å se bilder av dere. :)
    Sabine

    SvarSlett
  2. Så herlige (og morsomme!) bilder :D Likte årets julekort. Veldig virkelighetsnært, kan jeg tenke meg. Stå på - du gjør en viktig jobb! Savner dere!

    SvarSlett
  3. Så mange flotte bilder, guttene er jo bare så vakre!

    SvarSlett