fredag 6. april 2012

God påske og adjø

Vi har hatt en fin og trist påskefeiring så langt...
Disse tre gode vennene våre er nemmlig i skrivende stund på vei til USA. Ikke bare på en liten feiretur, nei. De FLYTTER! Vi kommer til å savne de utrolig mye, men jeg tror nok de har gjort det beste valget, og jeg gleder meg også veldig på deres vegne. Får nesten litt lyst til å flytte etter dem :)

Vi hadde en liten avskjedsfest for dem igår...


 Med grillmat og fargerik salat


 
Deilig dessert...

..og gode venner. Jeg er takknemmlig for tiden vi har hatt sammen med dem :) Snufs....

Så får resten av dere bare en en glittrende påske :)

-Maria


2 kommentarer:

  1. ojoj det hørtes litt trist ut ja, rart med sånne skiller som kommer, men godt vi har tekniske hjelpemidler slik at avstanden ikke virker så store. Koselig selskap du hadde laget Maria. Ha en fortsatt fin påske, tross savn.

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg det var veldig rart for dere å se dem dra, altså! Fine folk det der :) Men så får dere en bra ny nabo også, da, så vi får håpe dere overlever. Kos dere videre, godtfolk! :D

    SvarSlett