tirsdag 3. januar 2012

Godt nytt år!

Nå heter det 2012, og dette året tror jeg kan bli spennende!

Vi har visst hatt en liten juleferie fra hele bloggen! Det hender det trengs det også. Blogglysten er ikke borte, det er bare det at å sitte foran pc'n er uforenelig med en superaktiv 1-åring som hamrer i tastaturet og stikker av med musa... Om som sikkert flere mødre har oppdaget, blir tiden der kiden sover ikke akkurat noe lengre med tiden og det som skal gjørers på den lille tiden blir ikke noe mindre.

Når det er sagt, så er Max 13 mnd idag, og for en fantastik alder! Det sier jeg hver måned, men å se sin egen lille gutt vokse opp og utvikle seg er fantastisk. Han er litt mammadalt, men samtidig veldig sosial og vil helst være akkurat der det skjer mest. Han digger å leke med legoen han har fått i julegave. Han demonterer det vi bygger og sørger for at hele gulvet til enhver tid er dekt av lego slik at både barn og vokse må passe nøye på hvor beina plasseres.

Max har hatt feber noen dager men nå er han nesten helt seg selv igjen. Stor sett bare innsovning på kvelden og nøttesøvn generelt som ikke går så smooth. Heldigvis varer ikke sånn nøttetøys evig.

Vi er så heldig å ha tante Rakel boende her for noen dager. Hun er høyt elsket av bl.a. Max :)


Håper alle har en god start på det nye året!

-Maria

5 kommentarer:

  1. Godt nytt år til dere også.. Max er virkelig i en skikkelig herlig alder. Kjenner til det der at de er høyt og lavt og skal teste alt. Godt at formen er bedre på gullgutten deres nå. Klem fra meg..

    SvarSlett
  2. Godt nytt år!! Og jeg kjenner meg igjen i alt du skriver! :) Nå runder snart minstejenta vår 2, og det er en fryd å kunne sitte å lese, ta seg en kopp kaffe eller blogge uten at det renner snørr og sikkel ned ¨på tastaturet.. ;) Nå har hun blitt såpass selvstendig at hun kan leke i lange tider med dukker, se en filmsnutt eller bygge OPP lego istedet for å rive ned. Som du sier, alle aldre har hver sin skjarm, men duuuu hvor godt det er når man kan gå på do uten å spenne fast poden i stolen.. ;)

    Veldig koselig å følge med her :)

    Merethe

    SvarSlett
  3. Kjenner meg godt igjen her jeg også, som de andre husmødrene. Her er det mye nattetøys for tiden, for å si det sånn. Litt tett i nesa og hosting om natta har nok mye av skylden da. Koselig for Max å ha en tante boende da;D Det kan jeg tenke meg. Godt nyttår til dere også!

    SvarSlett
  4. Max er bare så god:D Godt å høre at han har blitt frisk igjen. Takk igjen for en herlig nyttårsaften hos dere!

    SvarSlett