mandag 23. januar 2012

Drikke sjøl

Jeg har en søt-rar baby som rett før jul begynte å holde melkeflaska si selv. I en alder av ett år. Seint, vil kanskje noen si. Han har hldt vannflaka en god stund da. Men morgenmelken, den er hellig. Da skulle han bare ligge rett ut (de eneste minuttene i løpet av døgnet der han ligge stille) med hendene ut til siden, og mamma eller pappa fikk værsågod å holde den flaska, for han skulle kose seg.

Men plutselig en dag skjedde det utrolige, -han ville holde den selv! Jeg ble så stolt som bare en mamma kan bli, og tenkte atter en gang at jeg hadde verdens flinkeste lille unge. Og dessuten gir deg meg 2 minutter til å gjøre akkurat hva jeg selv vil, -deilig!


3 kommentarer:

  1. Oi det er virkelig ikke verst. Oscar har holdt flaska si siden han var et halvt år, men har aldri skjønt at han må løfte den opp for å få ut noe. Så her i gården er jeg nok fortsatt pent nødt til å mate han, ja. Deilig når de klarer sånt selv altså. Flinke MAX!

    SvarSlett
  2. 2 minutter - det er ikke ille;D Så flink Maxegutten er!

    SvarSlett
  3. han er en artig liten skrue med masse energi. Morsomt!

    SvarSlett