onsdag 7. desember 2011

Siden sist

Har gutten vår rundet året!
3. desember var plutten ett helt år, og det var en stor dag. Hverfall for mamma'n og pappa'n. Det siste året har vært det mest innholdsrike i mitt liv, TENK å få være mamma til en sånn vakker liten skapning!

Vi feiret med familien. Max var heldig og fikk mange fine gaver. Det er mulig jeg synes de var mer spennende enn Max, men det spiller jo ingen rolle.


Vi spiste deilig mat (kanskje den beste delen av dagen for Max, hihi) og dessert. Sunn sjokoladekake, deilige kanelsnurringer som tante Stine laget, og masse fruktsalat. Og is :)


Bursdagsbarnet spanderte til og med en liten kos på de gamle foreldra sine :)


Nå som Max er året passer det seg jo å fortelle om hans nye skills. Han kan nemmlig jodle. "jodelijodelijodeli" pleier han å si. Og så kan han hele to forskjellige dialekter. Når han får øye på noe peker han på det og sier "sjå!" (vefsning) eller "se" (søring). Han prøver stadig vekk å løpe også. Det fungerer godt en meter eller så før han detter framover. Ungen vår er rett og slett gullego :)

-Maria

5 kommentarer:

  1. Så stor og flink han har blitt! Gratulerer så mye til Maxegutten! Tøff gutt som tar sjansen på å løpe nå allerede. Gleder meg til å feire ettårsdag her i huset jeg også:) Må bare vente en måned.

    SvarSlett
  2. Enig - han er virkelig en going, altså! Gratulerer så mye til lillegutten - dere er en fin familie som jeg er glad for å ha blitt kjent med:)

    SvarSlett
  3. Ja, han vokser jo opp tospråklig. Jodling høres gøy ut! :)

    SvarSlett
  4. Så søt familie dere er. Gratulerer med dagen til gullungen, på etterskudd:)

    SvarSlett