søndag 2. november 2014

Et lite PIP

Skal si det går unna! Snart jul igjen tenk, og endelig er det lov til å snakke om det, for nå er det november <3 

Til tross for mørke, kulde og sølevær, til tross for at man bruker en eeeevighet på å kle ungene opp for å være utendørs et par timer, og deretter har gangen og vaskeromsgulvet fullt av våte og skitne regnbukser og sløvler resten av dagen, til tross for lavt energinivå, høstdepresjon og jegvetikkehva. Så syns jeg denne tiden av året er litt magisk altså. Man kan glede seg til jul, smågutta er så store at man kan snakke med dem om forventning, og spennende, fine ting som skal skje, og jeg gleder meg omentrent mer enn resten av familien til sammen til alt av juleforberedelser. Bortsett fra julevasken da. Den tror jeg kanskje jeg dropper i år også btw... Storebror gleder seg mest til JULEKAKER! Ikke noe sjokk akkurat.

Her kommer noen bilder fra den siste tiden, ja det begynner vel snart å bli måneder siden siste oppdatering:

 Kakaodrikking ute i skogen. Det er nesten enda deiligere å være ute i ruskete høstvær enn ellers. Kanskje bare fordi det er enda deiligere å komme inn i varmen etterpå..?

Høsten som snart møter vinteren

"Hjemmeskole" og leking med bokstaver. Storebror er veldig så mottakelig for læring i disse dager, så vi prøver å utnytte oss av det :)


Reisen til julekortet har startet. Den blir nok lang i år også ;) 

Motivene mine er nemmlig vansklig å nå med kameralinsen

Satser på å blogges igjen om ikke så aaalt for lenge!

- Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar