lørdag 9. august 2014

Sommeren 2014

Jeg lurer faktisk på om det har vært den beste sommren jeg noen gang har hatt? Jeg tror det. 
Nydelig vær, skjønne barn, strandturer og bading (til og med jeg har badet i år, mange ganger. Og jeg bader ikke hvert år, for å si det sånn). Mange finer minner er skapt. Noe å ta med seg når den laaange sure vinteren kommer ;)

 Jeg har lags utallige sunne legomann-is til gutta

 Vi har vært på Foldvik gård, veldig koselig sted. Max digga mest å fylle drivstoff på traktoren.


 Vi har trent litt innimellom. Tror nesten han lille her er den ivrigste treneren i familien. Ofte sett stående på hodet i senga når han egentlig skal sove, eller i en L-sit mellom to stoler. "Jeg trener, mamma!" er ett flitting brukt uttrykk.

 Vi har vært i bryllup til disse skjønne folka! William + Hilde <3

 Vi har campet i telt. 
Max har tydeligvis tatt dette bildet da jeg jaktet på han i håp om å få på han pysjen

 Kveldsmat i teltet var nok et av høydepunktene. Hvis det ikke var da de våknet om morgenen og skjønte at de var i teltet fremdeles :)

Nyplukkede bringebær fra hagen til dessert da det eeegentlig var sengetid :) 

 Mye sol og sjø :)

Lørdagsgodt på terassen :) 

Skjønn kusine på besøk :)

Hvordan har deres sommer vært? 

- Maria


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar