mandag 28. april 2014

Takknemmlig

Idag er en sånn dag som jeg er litt eksrta takknemmlig. Selv om en hel del ting. Selv om huset står på hodet etter manglende oppryddning i helgen. Selv om gulvet er så klissete at beina klistrer seg fast til det etter guttas vannmelonspising og klasvasken hoper seg opp i uante formasjoner på bad og vaskerom. Selv om lillebror er pjusk og kaster opp og gråter hvis jeg ikke bærer han. Storebror, han har fem ganger mer energi enn meg, og jeg er ikke heeelt sikker på hvordan han skal få brukt den opp.
Det synes jeg er fint. Å kunne kjenne på takknemmligheten over alt man har, selv og ikke omstendighetene tilsier at nå burde du være skikkelig glad!

 Lille pjusken min <3

 Et skjevt blikk?

Litt arrangert søskenkjærlighet :)

Jeg er takknemmlig for all kosen som følger med syke barn og blir glad av å se disse to inn i øynene. Takknemmlig for at jeg kan være hjemme med disse to hver dag uten å føle at jeg forsaker noe. Elsker jobben min som hjemmemamma. Glad for det deilige været, takknemmlig for den fine helgen som har vært. 

Hva er du takknemmlig for idag?

- Maria

3 kommentarer:

  1. Guttene deres er nydelige :) Jeg er takknemlig for at skoletimene bare varer 45 min :D

    SvarSlett
  2. I dag er jeg takknemlig for solskinn, hav, måkekrik, barnetær og rundstykke med gulost.. :)

    SvarSlett
  3. Så herlig! Jeg er takknemlig for at Gud har gitt oss muligheten til å være takknemlig uansett hvordan situasjonen er :)

    Ps. Du har noen veldig fine gutter!

    SvarSlett