torsdag 3. april 2014

Happy Holyday!

Siden Jørn er på tur i Afrika har gutta og jeg tatt en tur nordover til min familie. Det blir en alle tiders ferie for oss hverfall :) Ungene har fått kjøre fly og greier. Lett som en plett å ha de med på reise. (bortsett fra det svake øyeblikket mitt da jeg kjøpte goderi som jeg tenkte jeg kunne ha med å gi dem hvis det ble kjedelig å sitte stille, Aldri, aaaldri har de lagd en så stor skrikekonsert før. Som da de ikke fikk så mye de ville av det). De stortrives med å løpe fritt ute på landet, langt fra trafikk, stress og mas. Jeg er så utrolig glad for at jeg fikk vokse opp på dette flotte stedet!


Storebror har vært på ridetur

Kjørt traktor...

 Tante Snill passer på oss :)

 Lillebror passer på at veskehunden ikke fryser i hjel. Eller pusekatten som som gutta gjerne kaller'n

 Jeg får til og med tid til å strikke litt! Dette blir forhåpentligvis en lue før vi reiser hjem igjen.
Oppskrift fra den fine Guttestrikkeboka :)

Vinteren er still going strong her nord, heldigvis er vi ikke værsjuke ;)

- Maria


1 kommentar: