onsdag 1. august 2012

Tilbakeblikk

Rart å tenke på at lille Caleb lå inni magen min for fem dager siden.


Bildet er tatt i 7-tiden fredag morgen, en liten stund før vi reiste på sykehuset. Lite visste jeg om at Caleb skulle bli født bare halvannen time senere. Det er så deilig å endelig ha det lille nurket i armene, han er så ufattelig skjønn og god! Max er verdens skjønneste storebror, og rett som det er løper han bort til lillebror for å kose han litt før han fortsetter med resten av alle hans gjøremål ;)


Hadde det ikke vært for den særdeles painfulle ammingen, så hadde vel alt vært fryd og gammen. Får satse på at det går seg til etter hvert. Nå kjenner jeg derimot at jeg må ta igjen litt tapt søvn. Jeg har huset heelt for meg seg idag, dvs jeg og lillebror. De store gutta er på fjelltur :)

- Maria

5 kommentarer:

  1. Åå! Nuudelig liten klump:) Kan tenke meg Max er en skjønn storebror, altså!

    Uff, får håpe ammingen går bedre etterhvert. Slapp litt av i dag, da, Maria:D

    SvarSlett
  2. Har du lanolinkrem? Har veldig god erfaring med purelan 100 fra apoteket.
    Så skjønn liten Caleb! Velsignet med to små gutter! Ha en god dag! Klem

    SvarSlett
  3. Så bra at det har gått så bra, og at Max er så flink storebror! Gleder meg til å lese eller høre mer fra fødselen din. Vi har velidg lyst til å besøke dere en dag snart, kanskje neste uke? hvis dere orker og det passer, da.

    SvarSlett
  4. Å, kjenner til at det gjør vondt til å begynne med, ja! Men det er stor gevinst ved å holde ut ;) Kan også anbefale krmenn Sabine nevner over her..Ikke godt å få rifter!

    Håper du har hatt en deilig dag med minstegutt! :)

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å treffe dere alle igjen og få hilse på lille Caleb :)

    SvarSlett