fredag 11. mai 2012

Fristebilder på en fredag



Ingen av bildene er fra idag, men pene blomster og kanelsnurringer med alt for mye melisglasur (eller litt for lite, ifølge min smak), passer best på en fredag. For det er vel det som er realiteten runt om i de mange hjem på denne ukens beste dag? Her drukner jeg i gammel klesvask, og det er ikke akkurat rent og pent rundt forbi. Men det blir heldigvis fredag likevel :)

Jeg føler forresten at det er på tide med et gravidrelatert innlegg her, jeg er jo snart 30 uker på vei og har ikke tatt så mye som et magebilde enda :/ Jeg skal prøve å lage et innlegg hvis det er av interesse?

God helg!

-Maria

3 kommentarer:

  1. Koselig med noen fristebilder på en fredag! JA!! Er veldig for at du skriver noe om graviditeten din. Har savnet det masse!!

    SvarSlett
  2. Det er av stor interesse! God fredag til deg. Vil bare minne deg om av verdien din ligger i den du er og ikke det du gjør/får til:)

    SvarSlett
  3. Nå fikk jeg lyst på noe sånn der godt!!!:-)) ja vill veldig lese om graviditeten <3

    SvarSlett