lørdag 11. februar 2012

Stolthet og Lego

Det er så mye rart som skjer inni en mamma. Man blir blandt annet så ufattelig stolt over alt ungen sin presterer. Enten det er å klappe i hendene eller å rape omtrent. Hvertfall, så har Max lært seg noe nytt. Han greier nemmlig å bygge sammen Lego. Da jeg observerte dette for første gang for et par uker siden kom den samme stoltheten snikende. Det er vel bare mammaer som er sånn. At de opprømt forteller alle på sin vei at nå har kiden lært seg å bygge sammen to legoklosser.





Det kan jo hende seg at jeg er litt ekstrem, men jeg følte bare for å dele denne store gleden :)





-Maria

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Hihi, så søtt:) Skjønner godt at du er stolt!

    SvarSlett
  2. Skjønner denne gleden du har Maria :) Flinke gutten som har begynt å bygge - lettere å rive ned enn å bygge opp vetteu :) Koselig blogg du har. Klem

    SvarSlett
  3. Hei Maria

    Så fin blogg du har!
    Og jeg tror ikke du er så ekstrem ;) Tror det er helt vanlig for oss mødre, faktisk!
    Alltid like stolt og fascinert når mine lærer seg noe nytt Og jeg har lyst til å skryte av det til alle.. :)

    Hilsen Maria (søster til Tuva)

    SvarSlett