lørdag 18. februar 2012

Kveldskos, igjen!

Det er ofte på sin plass med litt kveldskos. Spesielt hvis det er nesten helg, og det ikke er potetgull eler melkesjokolade :)



Dette kan vel ikke friste alle ganer, men dere som ikke liker oliven har jeg nesten pittelitt vondt av, -det er jo så godt! De med stein er best, litt mer saftig liksom. Grønne oliver liker jeg best, de smaker litt mer. Er de marinerte i tillegg kan det ikke bli stort bedre! Jeg likte det ikke før, men er glad for at jeg smakte det noen ganger så jeg tilslutt syntes det var nammis :)

Så om du liker mat som smaker litt, er det ypperlig å fylle et pitabrød med noen deilige soltørkede tomater, litt pesto, grønn salat, fetaost og permasan. Og oliven da. Så kan man ha en goood og koselig kveld :)

-Maria


4 kommentarer:

  1. Du har en utrolig koselig, leser alt på den :) Mats

    SvarSlett
  2. Sorte oliven er best, men kun kalamatioliven. Smakseksplosjon! Totally love it! 3-åringen også! :)

    SvarSlett