lørdag 18. februar 2012

Helgeblogger?

Kanskje det er det jeg er. Jeg liker hverdag, og jeg liker helg. Synes det er viktig at det er litt forskjell på disse to tingene. Når det er helg har man gjerne tid til å finne på mer ting sammen med familien og kose seg litt ekstra med god mat og kanskje til og med en berlinerbolle?! Viktig å ikke kjøpe mer enn en til hver, de er farlig gode!

I går skinte solen over Sandefjord, snøen smelta og humøret steg. Mannen i huset (den store av de) har fri på fredager, så etter en deilig start på dagen med bodypump på morgen dro vi ut i finværet for å ake litt. Snølaget i akebakken var serdeles tynt, men det gikk akkurat. Max elsker å sitte på akebrettet ned bakken og er en eneste stor sol når han får være ute :)


Deretter var det en trøtt pappa som måtte hvile seg litt. Det ser kanskje ut som Max også sover, men neida. Han er like sprelsk som han alltid har vært, og ligger bare å ruller seg rundt.Innimellom finner han seg en legoklosse som han prøver å kaste på pappan sin for å se om det fremdeles er noe liv i han :)


Idag er disse to favorittguttene mine på lekeland, noe som betyr fritid for meg så jeg kan kose meg med støvsugeren og kanskje litt bollebakst. Er det ikke fastelaven snart da?

-Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar