tirsdag 3. mai 2011

Max 5 mnd

Nå synes jeg faktisk tiden begynner å gå farlig fort! Jeg husker deler av den aller første tiden med baby som det var i går, men samtidig kan eg nesten ikke huske hvordan det var åha en nyfødt i hus.

Baby Max er et stort gull! Det aller aller beste med å være mamma'n til den lille rakkeren er når han våkner om morgenen. Jeg kommer inn og ser de vakre blå øynene til ungen min, og hans bedårende smil. Å ta opp den lille forventingsfulle bylten og holde han inntil meg <3

Den siste måneden har han blitt en kløpper på å spise sine egne tær, holde tåteflaska, rulle fra mage til rygg, og bevege seg rundt i sirkel :)

Jeg blir mer og mer takknemmlig for hver dag som går, for at jeg har fått et vakkert lite barn å ta hånd om. Jeg prøver å ta vare på hvert øyleblikk, og nyte det.



-Maria

2 kommentarer:

  1. Så koselig innlegg Maria! En fantastisk skjønn gutt dere har. En Guds gave! Gleder meg veldig til å få min egen lille gullklump:)

    SvarSlett
  2. Tusen Takk :) Ja gled deg, dette er virelig Guds gave!

    SvarSlett