torsdag 19. juli 2012

Ferietid og klovnetid

Det skjer med jevne mellom rom, at bloggen rett og slett tar seg en liten ferie. Og det har den visst gjort nå. Siden sist har vi vært en liten uke på Spiren sin sommerleir på Oven. Den var en flott og oppbyggelig opplevelse med Guds Ord og godt felleskap med brødre og søstre. Takk Jesus!

Det ble også tid og vær til litt strandliv, noe som Max har blitt veldig glad i. Han kunne nok bodd på stranda og underholdt seg selv med å kaste steiner i vannet for så å le seg skakk av det påfølgende plasket.

Vi gravd fram brioklovnen til Max blandt alle lekene hans. Da han fikk den var han litt liten til å skjønne noe av de, men nå bygger han klovner som bare det. Og jeg synes jo de blir såååå fine hver gang!


Han har også bidratt til middagslageingen i det siste:
Vi har også hatt gode venner på campingbesøk, vært på IKEAtur og hentet en fin-fin vugge som vi kjøpte brukt på finn. Den skal jeg vise fram straks. Det ble et særdeles rotete innlegg med masse rart, så nå tror jeg det er best jeg gir meg for denne gang.

Ønsker alle en fortsatt fin sommer!

-Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar