onsdag 25. juli 2012

25. juli 2012

Idag er selveste termindatoen. Det irriterer meg nesten litt at jeg vektlegger denne datoen i det hele tatt. Jeg var jo sikker på at denne gangen kom babyen hvertfall ikke noe før. Alikevel kjenner jeg et lite snev av skuffelse over at ingenting har skjedd. Eller noe skjer det vel. Jeg har kynnere som begynner å bli såpass intense at jeg virkelig må ta meg sammen om puste meg gjennom dem, spesielt på kveldstid. Tilsutt går jeg om legger meg. Neste morgen våkner jeg med babyen like godt plassert inni magen. Hmf.

La oss derfor fokusere på helt andre ting. Igår kom bakelysten på besøk, og jeg lagde sjokoladekake.


Noe så mykt og saftig skal du lete lenge eller. Og enkelt! Tror det tok ca 5 min å røre sammen den her! Må helt klart legge ut oppskrift en dag.

Den morsome klovnebuksen her begynte jeg å strikke på i vinterferien. Nå er den ferdig! Er ganske fornøyd med egen innsats. Oppskrift er fra boken "Myk start". En helt genial bok forøvrig. Nå er neste prosjekt å fulleføre bamseteppet til Max i helkede bestemorruter. Det nå jeg nok også vise fram en dag :)

Alt-mulig-rart-salat som spises på terassen i anledning sommervær. Og i morgen skal det visstnok bli den beste sommerdagen hittil i år, så den kan jeg jo nesten ikke bruke til å føde på.

Ønsker alle en helt fortreffelig 25. juli 2012.

- Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar