mandag 2. juli 2012

37 uker!

Oioi! Tiden flyr...
Nå har jeg kommet til svangerskapsuke 37. Babyen vil ikke lenger regnes som for tidlig født hvis den skulle komme nå. Det feirer vi med bilder av magen og meg selv!



Forøvrig kan jeg meddele at jeg ikke merker noen tegn på at fødsel er like rundt hjørnet. Kynnere har jeg mye av, men de er ikke noe verre enn tidligere. Babyen har festet hodet godt nede i bekkenet, dèt kjenner jeg absolutt noe til, men det er jo ikke akkurat noe tegn på at babyen plutselig skulle komme ramlende. Formen er god bortsett ifra de vanlige som jeg alltid klager på ;)

Jeg gleder meg til å få baby- Caleb på utsiden av magen, men han må gjerne vente litt til så alt er klappet og klart :) Og Max, han trenger en lillebror, han er skikkelig turbo om dagen. Han trenger noen å herje med. Ikke det at jeg har tenkt å la de leke sammen på enerom helt enda altså. Men jeg har noe å se fram til :) Nå har lynet våknet fra formiddagsluren sin, så det er på tide å være supermamma igjen!

- Maria

5 kommentarer:

  1. Så vakker du er, Maria! Utrolig å tenke på at Caleb kommer ut snart, altså - WOW. Det har gått fort (i alle fall fra min vinkel ;D). Max blir nok en god storebror, så lenge han lærer at lillebror ikke er en leke som tåler alt mulig:D

    SvarSlett
  2. Så fin du er! Du kler gravidmagen! :) Og så skriver du så morsomt om lille Turbomax. :) Nå er det ikke lenge igjen!

    SvarSlett
  3. Så flott du er Maria! Du ser skikkelig sprek ut, og det ser ikke ut (på magen) som babyen kommer riktig enda :) Lykke til videre i svangerskap og fødsel, blir nok flott for lille Max å få en lillebror :)

    SvarSlett
  4. riktig bra å se at dere greier dere så flott sammen, og med barn, osv. barn er det beste man kan ha i livet, og det har dere snart 2 stk av. ønsker all lykke til. følger bloggen deres av og til, og det står mye fint der. klem.

    SvarSlett
  5. TurboMax trenger en lillebror ja. Det er det en her i huset som gjør også:) Du er bare så vakker som gravid, Maria. Jeg bare gisper! Ikke alle som er så flotte helt på slutten. Nå er det bare rugetid igjen da. Kan jo komme når som helst. Men vi sees forhåpentligvis til helgen.

    SvarSlett