lørdag 21. juli 2012

Babyens ny-gammle vugge

Nå begynner brikkene å falle på plass her. Denne vuggen fikk vi tak i på finn, brukt noen få mnd og god som ny. Og billig. Ville jo egentlig ha hengevugge, men kjenner jeg ble meget fornøyd med denne.




Max har prøveligget. Han likte den også og vugget til den nesten veltet før han krøllet seg sammen under den lille dyna i noen sekunder.

Babytøyet er vasket og klart, og jeg har til og med pakket sykehusbagen! Nå blir jeg ikke mer klar. Da gjenstår det bare å se om han her har tenkt å komme frivillig :) 4 dager til termin!

- Maria

4 kommentarer:

  1. Så fin vugge! Lykke til de siste dagene og med fødselen! Gleder meg til å se lillebror!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg gleder meg igrunn til å vise han fram også :)

      Slett
  2. Så heldig dere har vært som har fått tak i en billig og kjempesøt vugge. Jeg har brukt den gamle jeg lå i da jeg var liten til Oscar, men den tar endel plass og er litt lite praktisk. Har lyst på hengevugge selv. Så deiilig at ting begynner å falle på plass.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vugge fra ens egen barndom er jo såå adorable da :) men greit at det er litt praktisk også! Ja, det er virklig godt når ting begynner å bli litt klart.

      Slett