tirsdag 5. april 2011

Max 4 mnd

Her i huset har vi en liten vakker-baby som alt har rukket å bli 4 mnd den 3. april. Her en dag satt jeg å så på bildene fra da vi var på sykehuset og vår meget etterlengtende baby endelig hadde kommet. Jeg måtte felle noen tårer. Det var på mange måter en tøff tid, og jeg gledet meg veldig til han ble litt større. De skjønne blidene av det lille nurket... Det virket plutselig så fjernt. En svunnet tid, som vi aldri mer får tilbake. "Alle" sier "nyt tiden, det går så fort", men det var ikke så lett å nyte den aller første tiden fullt ut. Men rett har de. Den går så fort. Nå nyter jeg hvert øyeblikk med gullklumpen. Og husker tilbake på den spesiellt tiden med en nyfødt i hus. Som på så mange måter er så vakker. Jeg tror nok ar alle aldre har sin sjarm. Og jeg skal bruke kameraet aktivt for å ta vare på minnene.


Lille store babyen vår har forresten doblet fødselsvekten sin på fire mnd. Han veier nå 8200 gram og er 68 cm lang! Han har blitt flink til så mye, leker og herjer, lager de merkeligte hvin og hyl :) og så han han fått snake på litt banan. Og han eeeeelsker det! Vakre lille guller til mamma'n og pappa'n sin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar