mandag 4. august 2014

Barnebursdag i bilder

Da var bursdagsfeiringene over for denne gang. Jeg synes faktsik at det er ganske gøy å ordne barnebursdag. Det er liksom ikke no stress, bare å servere litt pølser, blåse opp noen ballonger, så sørger alltids barna for liv og røre. De tar iokke ting så høytidelig :) Vi hadde en koslig feiring for Caleb. Tenkte først å ordne skikkelig temabursdag, men fornuften og tiden fikk meg på andre tanker. Tor jeg skal være glad til når jeg får blomstervaser (tomme malte hermetikkbokser altså) og papptallerkner til å matche sånn nogenlunde. Jeg er så absolutt ingen stylist :)

 Sommeren er en perfekt tid å ha bursdag på. Alt er så mye lettere utendørs. Også bursdagsfeiringer!

 Han lille fyren satt å ventet ved bordet og lurte på hvor bursdagen var. Bursdag = masse folk :)

 Simpel men praktisk bordekkning. Det blåste litt friskt, så papptallerkner og servietter måtte holdes nede av et tyngere glass.

 Lillegutt og bursdagskake :)

 Litt av desserten. Fruktpinnsvinet var veldig gøy å lage. Ellers er det paleomuffins der, med usunn deilig lyseblå fondantblomster på. Samt traktor, og togkjeks. Veldig godt likt, både til å spise og kjøre rundt omkring med...

Jeg er heldig som har en veldig snill og flink nabo, som stort sett står for bursdagskakebakingen :)

Så får vi ta med noen av de skjønne gjestene til slutt.

Ha en flott uke!

-Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar