torsdag 14. august 2014

Nytt soverom -interiør

Siden vi oppgraderte soverommet vårt i januar (hoi som tiden flyr, og enda har jeg ikke skaffet nye gardiner!) tenkte jeg jo å blogge bilder av rommet som jeg faktisk ble veldig fornøyd med. Etter å ha bommet totalt på det første fargevalget vel og merke. Det er likom ikke hver dag jeg har oppredd seng, tid og dagslys og jegvetikkehva. Men her om dagen klaffet det meste ganske bra. Barna satt så pent og pyntelig som smågutter bare kan på naborommet og bygget togbane. Jeg sneik meg ned etter kameraet. På vei opp og forbi gutterommet ble jeg observert av storebror som lurte på hva jeg skulle ta bilde av, hvorfor jeg skulle ta bilder og alt det der. Jeg svarte så godt jeg bare kunne og hastet inn på soverommet. Jeg rakk såvidt å ta fem bilder av oppredd seng fra heller dårlige vinkler (har jeg nevnt at jeg ikke fatter hvordan man tar gode interiørbilder? Serr, det må jo være et eget fag) før småguttene raste inn og la seg til rette og dro dyna over seg, hoppet, strødde bøker rundt seg og rota det sånn passe greit til. 

Vel - over til resultatet.

 Litt mørkere farge på soverommet enn jeg eller ville valgt i huset, liker mørk, koselig, hulefølelsen :)

 Så måtte jeg jo ha med den fine lysekrona på et bilde, arvet fra mannens mormor.

 Lillebror lurer på hvor han skal begynne. Lalle litt først, eller begynne å hoppe med èn gang.

Litt lalling først da...

Sååå Hopper vi!

Storebror har sin egen seng ved siden av vår. Tanken er at han skal ligge i den når han kommer snikende inn på natta og det blir litt fullt i vår seng, men... Hvem gidder å komme inn til mamma og pappa for å sove, og så bli lagt i en kald seng ved siden av?? Nei, han trives best i mammas armkrok han lille der... Og det er igrunn helt greit :D

Noen som har noen gode tips til å ta interiørbilder? Og dere som er hjemme med barn, hvor gjør dere av de mens dere tar bilder? De er jo overalt! :)

- Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar