fredag 5. oktober 2012

Fredagskveld

Bestående av barn som sover, hvertfall innimellom, vedhogging, stabling, bygging av hus (det lille i hagen), vugging av barnevogn og tilhørende bloggpause.


...og jeg må ærlig innrømme at jeg liker det. Vedhoggingen vel og merke. Og livet generelt. Forresten, har jeg nevnt at Max er den kuleste personen jeg kjenner?


Fantastisk å ha en nesten to år gammel sønn. Han kan nesten prate til og med! Nye ord for dagen er "salat" og "båkkeli" (brokkoli). Jeg digger han.
Lillebror har vært hos kiropraktor og fått tidenes spa behandling idag. Og han har vært ganske salig etterpå. Håper det kan hjelpe litt på urolighetene hans, han var nemmlig ganske stiv noen steder i ryggen!

Fin fredagskveld til alle og god helg!

- Maria

2 kommentarer:

  1. Så fantasisk herlig når ordforrådet bare øker og øker. Så flink han er å snakke! Så fint å få vært litt hos kiropraktor da. Ikke kjekt å være stiv allerede som bebi altså. Liker å høre at du trives med livet som tobarnsmor:)

    SvarSlett
  2. Elsker å holde på med ved jeg også! En fin ting å gjøre sammen med familie og venner. Kiropraktor ja, det har hjulpet mange små tasser, håper det har god effekt for gullgutten deres også. Han trenger å få sove dypt og lenge. Max er kul, og jeg gleder meg til å høre det stadig økende ordforrådet hans:) God søndag til dere.

    SvarSlett